24 Mayıs 2008 Cumartesi

Aydın

Ulu önder ATATÜRK'ün 1931 yılında Aydın'da kahve içtiği fincan..
Hayatımda ilk kez torpil kullandım, Aydın müzesi müdürü eniştem Emin YENER sayesinde sizin için resim çektim..(resim çekmek yasaktı da)




Hüzünlü bir nedeni vardı Aydın'a gitmemin..Güzel, bakımlı bir şehir..Canım Ege köylüm nasıl çalışkan ve becerikli..bereketli Ege topraklarını nasıl güzel işlemişler..bahçelerindeki bir dal otu bile paraya çeviriyorlar..hele kadınlarımız..o muhteşem iğne oyalarını, dantelleri, kaneviçeleri görmeliydiniz..ben bir kaç tane oyalı yemeniler ve kaneviçe yastık aldım..(http://hepsusluydum.blogspot.com/ )ziyaret ederseniz resimlerini görebilirsiniz.

1 yorum:

İz dedi ki...

keşke heryerde bukadar yararlı torpiller bukadar masum olsa..sevgiler harikalar yazın tatil dönüşü Aydın'a da uğrarız işallah..sevgiler